19. Bild på min bästa vän och varför han/hon är det

HAHAHAHA, vilken feeet och fuuuul unge!!

Snackar vi hästar är Castor och Beauty mina bästa vänner. Men jag skriver varför Castor är min bästa vän därför att han är number one för mig!
Varför han är/var (välj själv) det för att när jag var i stallet gjorde vi ALLT tillsammans. Han gjorde mig alltid så sjukt glad och lycklig.
En gång hade han skadat sig så han fick vila och stå i sjukhagen, jag var ute hos honom hela dagen, och var vi inte ute var vi inne och jag ryktade honom. Jag stog och borstade honom i evigheter när jag var där, när jag mockade lämnade jag inte en enda skit kvar, det var super rent!! Han behandlades helt enkelt som en bästa vän och han behandlade mig likadant tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0