Älska London!!!

Det tog ett tag att få igång internetet.. Varken jag eller mamma är speciellt tekniska men ska jag vara helt ärlig var det faktiskt min mamma som lyckades ;) Men nu är det igång iallafall så nu kan jag blogga ordentligt!

Just nu sitter jag i min säng och myser, dricker coca, har ätit chips och en cookie. Måste säga att London ÄGER!! Vi bor mitt i stan så det är bara att gå ut på gatan så kommer du direkt till MASSOR med affärer! Jag bara ÄLSKAR det! (a)
Idag blev det inget handlat (förutom godiset, och läsken och så), så idag har vi bara tittat i massa affärer och åkt runt och tittat. Imorgon blir det massa shopping för både mig och mamma :D Shoppa är något av det bästa jag vet, hehe... Farligt för mig att vara här bland så mycke affärer. Nejmen, nu är det sluttjatat om det.

Kameran har fått följa med mig i gatorna idag så jag ska bara lägga in bilderna så kommer det strax lite bilder från idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0