Duktig ZaZa

Vart i stallet idag.
Buz fick gå på en liten promenad i blåsten. Han var väldigt pigg och i vissa stunder var han jätte jobbig och vissa andra jätte rolig.
Trolle fick sig en ryktning, det behövdes!
Jag tog in alla hästar också. Det gick super! När alla var inne började jag att rykta Zaza :) Hon var skit duktig!! Hon blev inte sur en enda gång förutom en koort stund precis innan jag skulle lägga på henne täcket igen. Hon tog bak öronen och viftade lite med huvudet. Vi mös lite innan jag tog in henne i boxen, supermysigt!
Tvättade Bazzes svans vilket verkligen behövdes!! Också spolade jag hans ben. Chilli fick också bli lite rycktad.

Chilli var på riktigt bushumör idag! När jag skulle hämta Buz i hagen stod Chilli och försökte få igång Buz att leka med honom. Han sprang runt, bet i Buz täcke och i huvudet och var allmänt störig ;) Dock sket Buz i honom.. När jag sedan skulle hämta in Chilli började han knuffa på mig och bita på mig för att jag skulle leka med honom. Haha, bushäst! Men han gick jättefint resten av vägen :)

Osmart som jag är glömde jag kameran i stallet.. och jag som hade tagit en massa bilder på fölen och de andra hästarna... Jag blir så sur på mig själv! -.-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0