Min dag.. typ

Idag har jag:
* Suttit vid datorn
* Bakat
* Gått promenad
* Ätit av kakan ;)
* Gjort läxa
* Ska snart hoppa i duschen.
Inte speciellt intressant dag.

Imorgon ska jag ÄNTLIGEN till stallet! :D Känns som jag inte har varit där på en evighet, (jag har ju varit i London). Men imorgon får jag träffa de söta hästarna!
Henrik har även varit snäll och satt upp lampor i paddocken så nu behöver jag inte stressa för att hinna rida innan det blir mörkt. TACK! :D
Imorgon tänkte jag rida igenom Buz ordentligt så han kanske kan vara lite lösgjord och smidig i kroppen till hoppningen på lördag. Grannen ska hoppa honom så Jessica kan se om han är redo för nån pay and ride till sommaren. Jag kommer vara där och fota. Batteriet på min lilla kamera (den som också kan filma) kanske är slut. Är det inte det filmar jag också! Den är hos Jessica så jag kan ju inte se hur mycke batteri som är kvar :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0