Mini ullared!

Upptäckte idag att vi bor mitt emot ett mini ullared :D Vi gick in där idag när jag hade ätit och jag köpte på mig lite grejer. Skit billigt och dessutom massor med grejer! --> alltså ett mini ullared ;)

Idag har vi bara gått i en massa affärer och shoppat. Vi har också gått och kollat hur det ser ut här och så. Tog inte med kameran så jag har tyvärr inga bilder från idag (förutom mina inköp och lite foton jag tog på grejer i vårt rum). Men imorgon följer kameran med, då ska vi åka till Madame Tussauds. Det är ett museum typ med vaxdockor. Lite småläskigt för jag har sett en skräckis som ''handlade'' om vaxdockor..  jag ska fota lite där och sedan lite överallt i London. Hoppas inte texten är alltför förvirrande ;)

Mina inköp



denna fick jag av mamma
sen har jag köpt en sak till min bror och en annan sak till min syster :)

Kommentarer
Postat av: emilia

skitsnyggt linne !! de andra också såklart ;) <3

2012-01-08 @ 20:37:32
URL: http://emiliasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0