Myyys

Vart i stallet idag. Jag hoppade upp på Buz i paddocken men märkte att där var stenhårt så vi skrittade runt när några varv sen skrittade vi ut en runda i snön. Det var riktigt härligt! Nästa gång ska jag ha mer kläder på mig och Buz ska få ett till täcke på sig som jag kan lägga över benen, det blir så mycke mysigare då (a) Hehe ;)
Han blev rädd en gång och hoppade åt sidan, annars skötte han sig galant hela biten! Eller han fick syn på en hund som var ute på promenad, så han höll ögonen på den hela tiden tills vi närmade oss och gick förbi den, då struntade han totalt i den, bushäst! 

Bilder från igår, vissa bilder kanske kommer i repris
kommentera lite nu! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

det är ju superhärliga vinterbilder :)

2012-01-24 @ 08:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0