Snööö

Härligt med lite snö! Äntligen!
Meen.. den lär inte lägga sig för det är plusgrader :(

Min dag idag har inte varit speciellt intressant, dock lite upptagen. När jag kom hem från skolan åt jag lite och chill framför TV:n 1 timme typ, sen stack jag till konfa. Vi gjorde inget speciellt där, vi bestämde lite vad vi ska göra på redovisningen. Jag och en tjej till ska sjunga så nästa gång ska vi välja ut låtar att sjunga :)
När jag kom hem åt jag pannkakor som pappa hade gjort. Nom nom !

Nu ska jag göra resten av min läxa, jag gjorde lite läxa i skolan så nu slipper jag göra det nu ;)
Haha, sjukt tråkigt inlägg men har inget annat att skriva och kände att jag behövde skriva lite. Tack för kommenterna! :)

Imorgon blir det stallet och rida min fina älskling! :D



Kommentarer
Postat av: Sanna

Rider du chilli???

2012-01-19 @ 21:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0