Staaaalldag!

Vart i stallet idag. Madde red Buz så jag tog Trollet på en lååång promenad! :D
Vi gick i 1 timme och 10/15 min, jag ska mäta rundan imorgon men jag behöver hjälp av pappa för jag fattar inte hur man ska göra  och sen hittar jag inte vägen.. x) Asså det är en internetsida. Iallafall, Trolle skötte sig finfint på promenaden förutom att han blev lite naffsig ett tag. Han byggde/''fick'' nog en del muskler och kondis av rundan för han gick i ett raskt tempo hela vägen.

Imorgon när jag vaknar ska jag städa rummet, plocka undan alla kläder och skit från mitt golv, dammsuga och damma. Efter det ska jag faktiskt cykla till stallet, ifall det inte blåser förmycke, asså får jag motion samtidigt. Jag hoppas verkligen det är fint väder imorgon för jag ska rida Buz i paddocken, kanske skrittar ut en runda också :) Sen ska jag nog (om jag får) tömköra Trolle en runda. Så jag kommer nog tillbringa en hel del av dagen i stallet. Om det är fint väder följer kameran med!

Kommentarer
Postat av: emilia

jo men de e några fler :) skickar sms mail o lösen :) tusen tack för att du vill josse! <3

2012-01-01 @ 23:53:51
URL: http://emiliasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0