Stallet från 9.30 till 18.00

Red min älskling idag och han var kanonduktig!
Ställde honom lite i skritten och traven, ökade traven lite ibland så han skulle vara framme på skänklen och i galoppen ökade vi galoppen på långsidorna och kortade på kortsidorna, han kortade galoppen superfint! Fattningarna var lite sega men det gick tillslut ;)

Bazze fick longeras och springa fritt i paddocken och på slutet/som avskrittning fick han gå löst efter mig. Det gick också kanonbra!

Jag hann tyvärr inte med mitt lilla troll idag men vi mös massor!

fotade hästarna lite idag, även när Bazze sprang runt i paddocken men det hade hunnit bli lite mörkt så de blev inte så bra. Dom kommer i ett annat inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0