Stallis = BÄST!


Trolles mysiga ben..
Idag var det stalldag i snö''stormen'':D Madde har Buz på lördagar så det blev inget ridande idag. Jag och Madde släppte Chilli i paddocken. Jag hämtade honom i hagen och påvägen till paddocken var han lite stissig, när vi sedan kom till paddocken började han stegra och ha sig så det tog ett tag innan vi kom in i paddocken.. När han sedan skulle ta ut honom i hagen tog Madde honom, men så vägrade han gå (som han alltid gör när vi har släppt honom i paddocken) så jag provade, han ville inte gå då heller men tillslut gick han jättefint till hagen.

När jag sedan tog in honom för dagen (på kvällen) var han 100 gånger lugnare !
Jag rycktade och mös med alla hästar och spolade Trolles, Bazzes, Zazas och Buz ben :)

Imorgon blir det stalldag igen :D Då ska jag också rida älsklingen. Jippie!
Jag ska även försöka hitta på något med Trolle :) Det blir nog tömkörning för det var längesedan vi gjorde det.

Det blev inte så många bilder från idag då jag inte ville ha uppe kameran sålänge eftersom det snöade.
aaw!
jag hoppas det kommer/är lite snö imorgon också så jag kan ta fler bilder och på alla hästar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0