Tjolahopp

Hej
Jag har inte uppdaterat något på 2 dagar (som ni säkert har märkt). Det är därför att jag har varit upptagen med annat hela fredagen och lördagen.
Alice hoppade som sagt Buz igår och det gick KANON! Jag tränade agility med Trolle. Det gick inte lika bra.. Han skulle bara springa på mig hela tiden, några gånger bet han efter mig. Jag släppte honom lös efter en liten stund och då följde han efter mig över hindret och vidare tills jag stannade :D
Sen gick det inte lika bra, han ville inte hoppa ;)

Sen släppte vi honom (jag och Madde, hon fotade och filmade) så han skulle springa av sig lite energi. Han kom till mig några gånger och då sprang han inte in i mig.

Jag och Madde släppte Chilli i paddocken, och han var pigg!
Sen när jag hade fixat stallet var jag tvungen att åka hem för min pappa fyllde år och skulle ha kalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0