Update på kvällar

Som rubriken säger kommer jag bara kunna uppdatera på kvällarna ett tag framått pga all läxa och stallet.
Jag ska försöka uppdatera så mycke jag kan men vi har en hel del i skolan just nu som jag måste hinna med!

Imorgon blir det stallet :D Ska hitta på något med Buz, det lär vara fryst i paddocken så vi får väl se om vi rider ut istället, det är ju inte lika hårt på gräs :) Vi får se helt enkelt, det känns inte heller så bra att rida ut när det har blivit mörkt och det lär det ha blivit innan jag har hunnit sitta upp och så :(
Trollet kommer tyvärr inte hinnas med, inte någon annan häst iheller för jag måste hem och plugga -.-

Nu ska jag beställa lite hästagrejor :D


Kommentarer
Postat av: Emelie

kan du inte visa bilder och skriva varför du valde just de grejorna? :)

2012-01-25 @ 21:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0