förklaring

Maja om 10 saker du inte visste om mig:
Nummer 7 vf det du verkar h kul med dem?
Är det en annan sport du gillar??

Det har gällt alla hästar jag har haft förutom Castor, alltså att jag har funderat på att lägga av med hästar. När jag hade Castor var mitt liv perfekt! När han sedan såldes fick jag Beauty, när jag hade haft henne kanske 2 månader var jag nära på att sluta på henne då jag inte tyckte det var lika roligt längre att vara i stallet när inte Castor var där. Men jag och mamma bestämde att jag skulle rida henne någon gång och fundera lite till. Och det var en jädr* tur! Det ridpasset, strax efter vi hade bestämt det var så SJUKT UNDERBART!! Sen den dagen funderade jag aldrig på att sluta på henne (förutom en gång då jag fick erbjudande om en annan häst som jag gillade starkt, men ville inte släppa henne) 
När jag sedan tog Play funderade jag på att sluta på honom (som ni vet) därför att jag inte orkade med honom p.g.a tänkte tillbaka på Beauty typ hela tiden när jag var med honom. Men fortsatte kämpa för hans skull.

Nu har jag ju fått 9 nya hästar att ta hand om! Och jag har någon gång funderat att lägga av helt med hästarna därför jag inte orkar med att mista någon jag älskar igen.

Men jag ska kämpa! Kämpa för Beauty och Castor, inte ge upp! Hästar är mitt liv och det tänker jag inte lägga åt sidan!

Jag gillar zumba och övrig träning. Jag gillar typ all träning där man får muskler och tränar kroppen ;) Faaast jag gillar inte basket! Det är tråååk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0